Tuesday 5 August 2014

sabar

Dah lama rasanya tak update. bukan lama, lama sangat. ok harini aku nak cakap pasal sabar. kenapa sabar? sebab harini aku hilang sabar. dengan siapa? dengan manusia. manusia yang sama macam aku. entah aku rasa macam fed up, bukan sebab aku baran ( konon ) eh tapi kenapa ha manusia ni jenis lagi bagi muka nak pijak kepala ? aku bukan jenis senang nak 'forgive and forget' tapi bila aku dah forgive orang tu buat lagi perangai tu. hang rasa apa? mashaAllah. aku punya sabar yang terbatas sebab aku manusia, aku ada rasa marah sebab aku manusia. kenapa manusia susah nak jaga lidah? jangan lupa lidah itu lebih tajam da lagi dari pisau. kna cucuk dengan pisau kesannya masih boleh hilang. kalau dengan kata. susah untuk aku lupa melainkan aku hilang ingatan. ingat lagi satu terlajak perahu boleh lagi nak undur terlajak kata binasa. BINASA!

No comments:

Post a Comment